Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
4 septembre 2013 3 04 /09 /septembre /2013 11:35

 

Liseli öğrencilerin dikkatine !

 

 Bréquigny Lisesi’nde 2013-2014 öğretim yılı Türkçe Dersleri 11 Eylül 2013 Çarşamba günü başlıyor !

 

Dersler, öğrencilerin sınıf ve dil düzeylerine göre 2 grup halinde çarşamba günleri öğleden sonra, 13.00 -17.00 arasında yapılacaktır.

 

Kayıtlar, derste öğretmen tarafından yapılacaktır.

İlk ders, 11 Eylül 2013 Çarşamba günüdür.  Yer : Lycée Bréquingy, Bâtiment C, Salle : 115

 

Tüm öğrencilere başarılı, verimli, güzel bir  öğretim yılı dilerim.

 

"Laprof"


 

Partager cet article
Repost0

commentaires

T
Merhaba, bu sene lise sona geçtim. Tours'da bir lisede okuyorum malesef ne okulumda ne de Tours çevresinde ki okullarda turkçe dersi sunulmuyor. Sinavda turkçe'yi seçtim ama nasil çalisacagimi<br /> bilmiyorum. Siteniz'i çok begendim rica etsem her yaptiginiz dersleri burda paylasirmisiniz ya da bir sekilde bana ulastirabilirmisiz. Çok yardimci olursunuz bana, çok sevinirim.Teknolojik<br /> siniftayim (std2a) sanat ve design'la ilgili bi sinif. Sinavda turkçeyi LV1 olarak almak istiyorum.<br /> Tesekkurler.
Répondre

Présentation

  • : Le blog de Laprof
  • : Aide aux cours de turc donnés au lycée Bréquigny de Rennes - 2007:2009
  • Contact

Recherche